قالب جوملا

Easy to starts

خرید و دانلود مقاله

شما بلافاصله پس از خرید مقاله ، پروژه و ... میتوانید فایل خریداری شده را دانلود نمایید

بیشتر بخوانید..

Forum Support

منابع فارسی و لاتین

سایت پروژه 24 علاوه بر منابع فارسی سعی در ارائه منابع لاتین و بروز برای دانشجویان مینماید

بیشتر بخوانید..

Great docs & support

مقاله دانشجویی از منابع معتبر

پروژه 24 مقاله ها ، پروژه های دانشجویی و کلیه فایلهای خود را بررسی و سپس در دسترسی دانشجویان قرار میدهد ...

بیشتر بخوانید..

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

شرکت Atos b_150_100_16777215_00_images_porojeh_04310.jpgاز جمله مراکزی محسوب می‌شود که قرار است تجهیزات الکترونیکی و فناورانه مسابقات المپیک تابستانی برزیل را تأمین کند. به گفته این مرکز، برای نخستین بار در تاریخ، مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو از فضای پردازش ابری برای ارائه خدمات موبایلی استفاده می‌کند.

از جمله این خدمات که قرار است مبتنی بر فضای ابری ارائه شود می‌توان به پرتال داوطلبان و سیستم جامع اعطای مجوزهای رسمی برای مسابقات اشاره کرد.

خدمات پردازش ابری مزایای دیگری را هم به‌همراه داشته است. زیرا این نخستین باری است که سیستم ارائه خدمات فناوری برای مسابقات المپیک در یک کشور دیگر دایر شده است و بر این اساس قرار است مرکز ارائه خدمات تکنیکی فناوری (TTOC) از کشور اسپانیا سرویس‌های مورد نیاز را به برزیل ارسال کند. این مرکز، پشتیبان اصلی سیستم‌های IT برای تمام مسابقات محسوب می‌شود و بیش از ۱۵۰ کارشناس زبده را در خود جا داده است تا هیچ مشکل فناورانه در این دوره از مسابقات بروز نکند.

مرکز TTOC به گونه‌ای راه‌اندازی شده که قرار است با اتمام مسابقات، در دوره‌های بعدی بازی‌های المپیک هم مورد استفاده قرار بگیرد تا هزینه تأمین و پشتیبانی از فناوری‌های مربوطه کاهش یابد. بخش اعظم فعالیت‌هایی را که این مرکز انجام می‌دهد نرم‌افزارهایی -به‌عنوان-خدمات (SaaS) مبتنی بر فضای پردازش ابری مدیریت می‌کنند و قرار است مسابقات ۲۰۱۶ ریو نقطه عطفی برای ورود گسترده فناوری به عرصه مسابقات ورزشی شود.

مرکز عملیات‌های فناوری مسابقات المپیک ریو که به صورت مختصر با نام Rio 2016 TOC شناخته می‌شود، از تابستان امسال به‌طور آزمایشی فعالیت‌های خود را آغاز کرد. این آزمایش‌ها تا امروز کاملاً موفقیت‌آمیز دنبال شد و مدیران برگزاری مسابقات تصمیم گرفتند از تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۱۶ مصادف با ۴ شهریور ۱۳۹۵ با در اختیار گرفتن دو هزار کارمند در ۱۸۷ موقعیت شغلی مختلف، فعالیت‌های اصلی خود را همزمان با شروع مسابقات المپیک آغاز کنند. این گروه، ترکیبی از کارمندان مرکز فناوری المپیک ریو و شرکت Atos هستند که به صورت مشترک فعالیت می‌کنند و دیگر شرکت‌های فناوری هم در کنار آنها حضور دارند.

فهرست :

چکیده

مقدمه

خدمات محلی و بین‌المللی

تجهیزات هوشمند

ریو  فناورانه ترین المپیک تاریخ

NFC  برای پرداخت

تکنولوژی Photofinish

بالن‌های امنیتی

تجربه‌ای خوب برای تماشاگران

گوگل استریت ویو

فناوری پرینت سه بعدی

پخش فناورانه مسابقات

والیبال و والیبال ساحلی

شنا

قایق سواری

تیروکمان

وزنه برداری

واقعیت مجازی

تکنولوژی های سبز

تیر و کمان

تیراندازی

تکنولوژی‌های سبز

پهپادها به پرواز درمی‌آیند

فناوری اولترا HD

فناوری Super High- Vision

ردپای سیلیکون ‌ولی در المپیک

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

تماس سریع

Go to top