قالب جوملا
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رای)

b_150_100_16777215_00_images_porojeh_03225.jpgروش قالبگیری تزریقی باید پاسخگوی درخواست روزافزون محصولاتی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت مناسب باشد. دسترسی به این هدف در صورتی ممکن است که قالبگیری کنترل کافی بر فرآیند قالبگیری داشته و همچنین شکل قطعه، متناسب با مشخصات ماده قالبگیری و روش تغییر شکل آن باشد و همچنین باید ساخت قالبی که در تولید مجدد محصول، صحت ابعادی و کیفیت سطحی را حفظ کند ممکن باشد.

بنابراین ساخت قالبهای تزریق باید با بالاترین دقت انجام شود. از این قالبها انتظار می رود در حالیکه در فرآیند قالبگیری تحت بار شدید قرار می گیرند به صورت مکرر و قابل اطمینان قطعه تولید کنند و همچنین به دلیل هزینه زیاد ساخت این قالبها ، عمر مفید آنها، باید زیاد باشد. عمر مفید قالب و کارآیی آن علاوه بر طراحی اولیه و نگهداری در حین تولید به عواملی مانند جنس ، عملیات حرارتی و ماشینکاری آن بستگی دارد.

کلمات کلیدی : تکنیک های قالب سازی ، ریخته گری، فرایند ریخته گری  ، ریخته گری در ماسه ، ریخته گری دقیق، ریخته گری در سرامیک ، پاشش فلز، روکش کاری الکترولیتی، سنبه زنی، ماشینکاری و عملیات براده برداری ، عملیات سطحی، سنگ زنی و پولیش ، پرداخت ارتعاشی ، سند بلاست ، لپینگ فشاری، پرداخت الکتروشیمیایی ، پرداخت با تخلیه الکتریکی، ادغام طراحی کامپیوتری و برنامه نویسی، فرایند ساخت با تخلیه الکتریکی، ماشینکاری با تخلیه الکتریکی ، وایرکات، ماشینکاری الکتروشیمیایی، براده برداری شیمیایی – اچ کردن ، سطوحی که عملیات اسپارک یا انحلال شیمیایی اچ شده اند ، قالب برای قطعات تو خالی با شکل دلخواه، فرایند استریو-پلانوگرافی

5,000 تومان

اخبار دانشگاهی

Go to top