اداره مالي اداري ضمن ارائه خدمات به متقاضيان و مشتركين تلفني بصورت قبول تقاضا و اشتراك تلفن و تشكيل پرو.نده و رسيدگي به امور قبوض مشتركين و محاسبه در آمد و هزينهها ، خدمات تداركاتي و پرسنلي و حقوقي كليه پرسنل و كاركنان مخابرات شهرستان را به عهدهدارد كه اگر فعاليت و تداركات و پشتيباني به موقع اين اداره نباشد شايد بتوان گفت به فعاليت بقيه واحدهاي ادارات مختلف اين مجموعه بينتيجه و يا متوقف ميماند.
امور مشترکین با انتشار اگهي قبول تقاضاي تلفن نسبت به ثبت نام متقاضيان تلفن و فروش فيش به آنان اقدام ميشود اين ثبت نام و فروش فيش بايستي در محدوده مرز خدمات تلفني كه در طرح ايجاد امكانات مخابراتي است بايستي صورت پذيرد پس از فراهم شدن امكانات فني، توسط واحد مذكور جهت كلي متقاضيان رديف وديعه تعيين و طي دعوتنامه اي از متقاضي نسبت به تكميل پرونده اقدام ميشود و جهت هر يك با رعايت حق تقديم فرم سيمك شي صادر و به واحد مربوطه ارسال مينمايند . پس از عودت فرم مذكور از واحد زيربط به امور متقاضيان نصبت به صدور فرم دايري تلفن و ارسال آن به واحدهاي مربوطه نسبت به بر قراري ارتباط مشتركين اقدام ميشود و پرونده مربوطه نيز از امور متقاضيان به امور مشتركين جهت استقرار در فايل مربوطه و بايگاني ميگردد.
فهرست:
بخش اداري مالي مخابرات دكتر حسابي
اداره مالي اداري
امور متقاضيان و امور مشتركين
واحد آبونمان
فوائد و مضرات استفاده از كامپيوتر در آبونمان
تشكيلات و روابط سازماني
چارت سازماني
برنامه ريزي
قوانين عمومي مديريت
مسائل پرسنلي
شماره گذاري و اجراي پروژه
خريد و تداركات
سيستمهاي اطلاعاتي مالي و مديريت
اداره نگهداري و بهرهبرداري ارتباط شهري
شبكه كابل و هوايي
بخش اطلاعات 118
واحد تعمير و نگهداري تلفنهاي همگاني
واحد واگذاري خطوط شهري
واحد تلفن راه دور و بينالمللي
واحد تلفن بينالملل
نتيجه گيري